گوشه دنج

هر وقت بیشتر از اون که خوندی، نوشتی، به خودت شک کن!(محمدرضا زائری)

گوشه دنج

هر وقت بیشتر از اون که خوندی، نوشتی، به خودت شک کن!(محمدرضا زائری)

بلاگفا یا بیان؟! مسئله این است...

در درگیری ذهنی بین ماندن در بلاگفا و یا نقل مکان به یک سرویس جدید ، گزینه ماندن در بلاگ اسکای همین ابتدای کار از روی میز برداشته شد و به نزدیک ترین سطل زباله در اطراف میز پرتاب شد! بنابراین بطور قطع اعلام میکنیم که خانم گلآبی هرچند فعلا از سر تنبلی قصد احداث خانه جدیدی نداشته و در همین خراب شده فعلی حضور دارد، اما این وبلاگ قطعا گوشه دنج رسمی نهایی نخواهد بود و از این لحظه به بعد رقابت بین دو جریان وفاداران به بلاگفا و لنگرانداخته های بیان برای جلب اعتماد خانم گلابی محترم به طور رسمی آغاز میشود :)
نظرات 12 + ارسال نظر
مارکر زرد :) دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 13:38

ولی هر جور شده بیاید از بلاگ اسکای بریم :|

بلاخره یه همدرد پیداشد :))))))))

ساجده دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 08:32 http://www.val-ghalam.blgsky.com

من تو وبمم گفتم.بلاگفا اگر درست بشه هم برنمی گردم.
فقط دلمم نمیخواد بلاگ اسکای بمونم.به نظرم باید منم برم بلاگ. اما امان از تنبلی.

چرا برنمیگردی؟ قهر قهر قهر تا روز قیامت؟!!! :)
تنبلی رو خوب اومدی ... مشکل اصلی منم همینه :دی

مصطفی دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 02:02 http://delestoon.blog.ir

یوهاهاهاهاها!
آره همه موندگار شدن!
راستش میخواستم دنبالتون کنم اما نوشت فقططططط سرویس های بلاگ! البته بلاگفا معروف تره اما دیگه کم کم این که توی کدوم سرویس می نویسی تاثیرش برای بقیه کم و کمتر میشه...

:| همش تخصیر شما انسانهای غرب زده تهاجم فرهنگی شده از خود بیگانه ست

آی دا دوشنبه 25 خرداد 1394 ساعت 00:00 http://inthemoon.blog.ir

بلاگ امکان اینکه از وبلاگ های آپ شده مطلع بشیم رو هم امشب گذاشته!!
بیا بلاگ :)

آقا دیگه !! :(( پس بلاگفا هیچی ؟ :"((( همه تون موندگار شدین ؟!

نیمه سیب سقراطی یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 12:45 http://1ta414.blog.ir/

حالا بلاگفا درست بشه گلابی جان بعد میاییم یه فکری می کنیم که بریم یا بمونیم !!! الان که مجبوریــــــــــــــــم جایی جز بلاگفا باشیم ! مجبوووووووور !

دیگر دلم هوای سرودن نمی کند !!!
اینجا دست و دلم به نوشتن نمیره اصصصصصصلا !! :"(

کبوتر شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 16:10 http://zsa-abd.blog.ir

من خودم یه شکست خورده روحی از بلاگفا و یه ناشی بیانم :دی
نظری ندارم طبیعتا :)))

ولی حتما تا الان به یه نتیجه کلی رسیدی که کدومشون بهتره :)

پریسا پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 21:30

اینجا کامنت دادنوم نمیه

بهتر

ابان پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 16:37 http://abanam.blog.ir

من هم اول امدم بلاگ اسکای که خوشم نیامد ..
فعلا بلاگ هستم ..
محیطش خوب است ..فقط به بلاگفا مثل وطن احساس دلبستگی می کنم

نمیدونم والا ... درگیرم هنوز :///

انار پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 11:02

ای کسانی که نتونستین دو روز دندون رو جیگر بذارین و به خونه قدیمیتون وفادار بمونین ! بلاگفا داره درس میشه ! ارجعو الی بیتک راضیا مرضیه :|

به قول یکی بلاگفا اون صفه اولشو اونجوری کرده که مشتریاش و از دست نده :| ولی من که برمیگردم بلاگفا آخرش....

مویوم چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 22:28

خواستم فقط اعلام حضور کنم

نیازی نبود
دایناسوری دیگه ؟!!!!

دوست ندارم اسمم رو بگم :) چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 21:51

میدونی من یه دخترم که نمیدونم از تو و انار خیلی خوشم میاد. خودت میدونی؟ ؛) همین. :)

تا الان نمی دونستم ولی الان دیگه می دونم :)
+ خیلی حس خوبیه که یه نفر به اسم " دوست ندارم اسمم رو بگم :) " از من و انار خوشش بیاد :))

ایزابل چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 20:25 http://harfhayam70.blog.ir/

من همزمان با بیان بلاگ اسکای هم یه وبلاگ ساختم اما حتی یه نوشته هم نتونستم توش بزارم. پس حق داری نخوای بمونی. اما بیان. اما بیان :) کمی تجربه‌اش کن. البته ماندن در بلاگفا با دوسه هفته ماندن در بیان نمی شود تصمیم گرفت. بیان عالیست. اما بلاگفا را باید چه کرد ؟

میدونی چیه!؟ تنبلیم میاد دوباره یه وبلاگ بسازم ... منتظرم می مونم بلاگفا درست بشه و احتمالا برگردم سر همون ... فقط در صورتی میام بیان که ببینم همه دوست و رفیقام تو بلاگ موندگار شدن... امیدوارم که همه برگردن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.